برگزاری سومین جلسه ادواری مسولان ایستگاه های مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

سومین جلسه ادواری مسولان ایستگاه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در دفتر ریاست مرکز در تاریخ چهار شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، مسول دفتر فنی مرکز، مسول واحد آموزشی کردکوی و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی عراقی محله گرگان، چالکی، گنبد، ورسن، مراوه تپه، اینچه برون و شوری اتجام شد.
در بخش نخست این نشست، دکتر قدس ولی ضمن خوش آمد به حاضران به عنوان دبیر جلسه برنامه را آغاز و گزارشی از وضعیت جاری ایستگاه ها را ارایه نمود و ضمن درخواست و ضرورت هماهنگی بیشتر بین ایستگاه ها، در خصوص تهیه گزارشات عمرانی از برنامه های توسعه همراه با توجیهات فنی و اهداف برنامه نقطه نظرات و دیدگاه های خود را ارایه نمود.
در ادامه ضمن قرائت صورتجلسه پیشین توسط مهندس غلامی ، مراحل کارهای انجام شده بیان شد.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه درخصوص وضعیت ایستگاه ها و واحد متبوع، برنامه های توسعه ای، مشکلات و موانع پیش روی و بویژه با توجه به آغاز برنامه های کشت ، مباحثی را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.
در این بخش مهندس حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز ضمن بیان این نکته که این واحد مشغول تهیه گزارش از برنامه های عمرانی در ایستگاه های گرگان و گنبد می باشد و پس از تهیه اتود و نسخه اولیه گزارش، به رویت روسای ایستگاه ها رسیده تا پس از اصلاحات نهایی به عنوان الگو، سایر گزارش نیز تدوین و ارایه گردد. همچنین با توجه به مکاتبه مسول روابط عمومی مرکز با مسولان ایستگاه ها در خصوص معرفی رابط روابط عمومی، درخواست شده تا سریعتر گزینه مناسب این موضوع به این واحد اعلام و معرفی شود.
در پایان دکتر قدس ولی ضمن قدردانی از تلاش های پیوسته مدیران وهمکاران بویژه در خط مقدم ایستگاه های تحقیقاتی، نقطه نظرات، راهکارها و رهنمودهای لازم در ارتباط با برنامه های پژوهشی و توسعه ای، آموزشی را ارائه و به جمع بندی نکات مطرح شده در نشست پرداخت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.