تقدیر رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از همکاران روابط عمومی به خاطر کسب عنوان پورتال برتر سازمان تحقیقات

دکتر ابو الفضل فرجی رییس مر کز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در نشستی صمیمی، از برنامه های همکاران حوزه روابط عمومی و همچنین افتخار کسب پرتال برتر سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی تقدیر و تشکر نمود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دراین برنامه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس و دکتر علیرضا قدس ولی معاون پشتیبانی و گروه همکاران روابط عمومی حضور داشتند ابتدا مهندس حسن پناه مسئول روابط عمومی مرکز، ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه رییس ومعاونان مرکز، و نقش مهم این حمایت ها در توسعه و ارتقای مرکز، از همکاران این واحد که با تلاش شبانه روزی خود در نمایش و بیان دستاوردهای همکاران پرتلاش و شریف مجموعه، کوشا هستند قدردانی نمود.
در ادامه دکتر فرجی ریاست مرکز ضمن قدردانی از برنامه های روابط عمومی، در خصوص وضعیت جاری مرکز و روندی که با توجه به گروه بزرگ بازنشستگان، مرکز می بایست طی نماید و حجم و وظیفه سنگینی که بر عهده سایر همکاران محول می شود راهکارها و نقطه نظرات خود را بیان نمود و همکاران حاضر نیز دیدگاه های خود را در زمینه های کاری بیان کردند.
در انتهای این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از زحمات همکاران روابط عمومی و همچنین کسب عنوان پورتال برتر و عنوان روابط عمومی برتر سازمان تقدیر شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.