عناوین روزهای هفته پژوهش و فناوری سال ۱۳۹۷

دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش و فناوری و انتقال یافته های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری این مرکز، شعار و عناوین هفته استانی پژوهش و فناوری سال۱۳۹۷ را اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر کیانی با اعلام اینکه در هفته پژوهش ملاک عمل چالش‌های روز کشور است، ادامه داد: هفته پژوهش سال ۹۷ از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه و به صورت کشوری برگزار می‌شود.
دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری مرکز با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته پژوهش ادامه داد: شنبه ۲۴ آذر به‌عنوان پژوهش و فناوری مدرسه و دانشگاه است. زنگ پژوهش دریکی از مدارس با حضور مسئولان استانی زده خواهد شد. برنامه دیگر این روز بازدید دانش‌آموزان از مراکز علمی پژوهشی و دانشگاه‌هاست و دانش‌آموزان می‌توانند به همراه خانواده خود از مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد استان، پارک‌ علم و فناوری، شرکت‌های فناور، مرکز فناوری مستقر در دانشگاه‌ها بازدید می‌کنند.
وی اضافه کرد: یکشنبه ۲۵ آذر روز تجلیل از فناوران و فناوران حوزه پژوهش است، همچنین این روز به نام پژوهش و رسانه نامگذاری شده است.
معاون پژوهش و فناوری مرکز بیان کرد: دوشنبه ۲۶ آذر به نام پژوهش و فناوری و ارتباط با صنعت است.
دکتر کیانی ادامه داد:‌سه‌شنبه ۲۷ آذر به‌عنوان وحدت حوزه و دانشگاه، پژوهش و علوم انسانی است.
وی گفت: چهارشنبه ۲۸ آذر نیز به‌عنوان پژوهش و فناوری – مسئولیت اجتماعی است. همچنین این روز به نام پژوهش و فناوری و تعاملات بین‌المللی نیز می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.