دریافت مجوز انتشار مجله ترویجی ” گیاهان دانه روغنی” توسط مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مجله ترویجی پیشنهادی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با عنوان ” گیاهان دانه روغنی” از سوی کمیته انتشارات سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی جهت انتشار مورد تایید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس مینا غزاییان مدیر داخلی این مجله در گفتگوی با روابط عمومی مرکز بیان کرد: این نشریه به صورت دو فصلنامه و به صورت الکترونیکی چاپ خواهد شد. اعضای هیات تحریریه مجموعه‌ای از فرهیختگان دانشگاهی، محققان و کارشناسان برجسته ملی و کشاورزان شایسته و پیشرو در زمینه دانه های روغنی می‌باشند.
در این راستا و با توجه به رسالت ارایه و ترویج دانش و دستاوردهای این حوزه، از اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان توانمند درخواست می‌شود مقالات فارسی خود را با رویکرد علمی – ترویجی در موضوعات تحت پوشش مجله شامل: ژنتیک و اصلاح گیاهان، بیوتکنولوژی، فیزیولوژی، تنش­های محیطی، اکولوژی، به­زراعی، گیاهپزشکی، آبیاری، تغذیه، مکانیزاسیون، اقتصاد و موضوعات مرتبط با روند پس از برداشت گیاهان روغنی را جهت درج و انتشار به دفتر مجله ارسال فرمایند.
به منظور تسهیل و تسریع در امر داوری و چاپ مقالات، فرایند دریافت و داوری مقالات در تمام مراحل و نیز شیوه نامه نگارش مقالات برای نویسندگان از طریق سامانه انتشارات سازمان تات واقع در آدرس اینترنتی <http://journals.areo.ir> و سایت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان (http://www.ganrrc.org.ir) صورت می‌گیرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.