حضور فعال مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در پنجمین نمایشگاه بذر کود سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه تخصصی گلخانه ادوات باغبانی ماشینها و صنایع وابسته

پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی و دومین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ادوات باغبانی ماشینها و صنایع وابسته ۲۰تا ۲۳ آذر ماه باحضور دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، شعبانی مدیر بازاریابی و امور مشتریان و باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور، پژوهشگران این مرکز و تعدادی از مدیران ستادی و شرکتهای خصوصی و جمع کثیری از غرفه داران در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان در گرگان برگزار شد و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با همراهی شرکت های دانش بنیان خود، حضوری فعال در این آیین داشت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در آیین آغازین این نمایشگاه دکتر مختارمهاجر رییس سازمان جها د کشاورزی استان گفت: اگر بحث نهاده های کشاورزی را فراموش کنیم در تولید محصول شکست خواهیم خورد.
امروز میزان تولیدات بخش کشاورزی در استان گلستان به چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تن رسیده است. و افتخار ما این است که بیش از ۸۵ درصد این تولیدات داخلی است و علم و دانش و تجربه ی عزیزان ما در بخش آب و خاک و بخش خصوصی ودانشگاه و مراکز پژوهشی نیاز ما را به واردات به حداقل رسانده است.
وی کود زیستی را اصلی ترین حلقه ی گمشده ی زراعت و باغبانی دانست و گفت:
آنچه پتانسیل خاک ما را به معرض ظهور می رساند کود زیستی است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به یقین ترکیب علم و دانش و سرمایه توسعه و پیشرفت را به همراه خواهد داشت.
در ادامه فتاح شعبانی مدیر بازاریابی و امور مشتریان و باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت:
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بازوان اصلی وزارت جهاد کشاورزی است و در راستای سیاستها موظف به تامین نهاده ها هستیم.
وی افزود: حمایت از کشاورز با رعایت استانداردهای لازم را همواره مد نظر قرار داده ایم .و برای رعایت حقوق مصرف کننده نهاده ها باید استانداردهای تعریف شده را داشته باشند.
شعبانی گفت : شرکت خدمات حمایتی کشاورزی افتخار دارد در کنار کودهای یارانه ای کودهای غیر یارانه ای را نیز با رعایت کامل استانداردهای موجود تامین کند.
وی تاکید کرد رعایت این استانداردها همواره خط قرمز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی است.
شعبانی گفت: بخش عمده ی نهاده ها در داخل کشور تامین می شود و شرکت هم برای حمایت از تولیدات داخل در سالی که مزین به نام سال حمایت از کالای ایرانی است تلاش کرده تا شرایطی را فراهم کند که از شبکه ی گسترده ی تولیدات داخلی استفاده شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.