OLYMPUS DIGITAL CAMERA

برگزاری آیین نکوداشت پروفسور جعفر ارشاد، استاد سرآمد گیاه پزشکی

با معرفی و پیشنهاد مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و به همت بنیاد نخبگان استان گلستان و با همکاری مراکز دانشگاهی و دستگاه های اجرایی استان، مراسم نکوداشت پروفسور جعفر ارشاد، استاد سرآمد گیاه پزشکی، روز سه شنبه ۱۶ مهرماه سال جاری رأس ساعت ۱۳-۱۵، در محل تالار شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که با حضور دکتر اسکندر زند مشاور وزیر جهاد کشاورزی، دکتر زارع قائم مقام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر حسین جعفری رییس موسسه تحقیقات گیاه پزشکی مهندس کشاورز معاون وزیر جهاد کشاورزی، دکتر نجفی نژاد رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، دکتر فرجی رییس این مرکز به همراه معاونان و پژوهشگران بخش های مختلف و گروهی دیگر از مدیران ملی و استانی و اساتید و دانشجویان و خانواده دکتر ارشاد و …. برگزار شد ابتدا دکتر خزاعیان در خصوص ساست های بنیاد ملی نخبگان در زمینه تکریم و تجلیل از سرآمدان رشته های مختلف و ویژگی های دکتر ارشاد سخنانی را تقدیم حاضران نمود.

در بخش بعدی دکتر زند با بر شمردن برخی فضائل دکتر ارشاد و ویزگی این گروه از شخصیت های فرهنگی کشور در رهبری فکری و الگودهی به جامعه سخنانی را تقدیم جمع نمودند.

در بخش دگر این برنامه دکتر ارشاد ضمن حضور در جایگاه و تقدیر از همه برگزار کنندگان و حاضران در برنامه، مروری بر فعالیت های عادی و حرفه ای و روند پیشرفت های خود داشت.

در بخش تقدیر نیز با حضور مدیران حاضر بر روی صحنه، ابتدا از طرح چهره ایشان رونمایی شد و سپس تندیس و هدایای دستگاه های مختلف به ایشان تقدیم شد.

در بخش پایانی برنامه از نمایشگاه بخشی از آثار و دستاودرهای ایشان بازدید به عمل آمد.