حضور و بازدید کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس

کمیته نظارت و ارزشیابی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ۹۸ ضمن حضور در جمع همکاران، از ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس بازدید بعمل آورند.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر عبدالعزیز حقیقی رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس در این خصوص گفت: در این برنامه که با حضور دکتر کیانی، مهندس پارسایی، دکتر شهبازی و مهندس غزائی یان انجام شد اعضای کمیته به منظور بازدید و نظارت بر عملکرد و فعالیت های همکاران، در ایستگاه گنبد حضور یافته و پس از نشست با همکاران جهت رسیدگی و بررسی مسائل، موارد و مشکلات اداری مربوط به سال جاری که توسط سرمایه های انسانی شاغل مطرح و درخواست شده بود و همچنین پیگیری موارد مطروحه در جلسه سال گذشته این کمیته، برگزار شد.
در این جلسه که اکثریت کارکنان شاغل در ایستگاه گنبد حاضر بودند ابتدا دکتر حقیقی رئیس ایستگاه ضمن عرض خیر مقدم به اعضای کمیته و عرض خداقوت به همکاران ایستگاه، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای پیگیری و رفع موارد مطرح شده سال گذشته توسط کارکنان ایستگاه گنبد، همراه با گزارش، توضیحات کاملی را به حضار ارائه نمود.
سپس حاضران در جلسه ضمن بیان پست سازمانی، نوع اشتغال و نحوه کار، خود را معرفی نموده به بیان مسائل و مشکلات پیش پرداختند و تقاضای رسیدگی و حل و فصل موارد مطروحه خود را در حضور اعضای کمیته ارزشیابی مرکز خواستار شدند.
در خاتمه اعضای این کمیته ضمن گفتگو و تقدیر از تلاش همکاران شریف ایستگاه وتبادل نظر، توضیحات کامل در خصوص روند اصلاح موارد طرح شده و پیگیری های لازم از سوی کمیته در راستای احقاق حقوق قانونی همکاران و موارد درخواست شده را تشریح نمودند.