شرکت فعال دانش آموزان رشته شیلات مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در شیلات

نخستین جشنواره ملی کارآفرینی در شیلات در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال ۹۸ در محل سالن همایش دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد و دانش آموزان رشته شیلات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در این رویداد شرکت فعال داشتند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، مهندس اسکندرلی رئیس گروه آموزش های رسمی مرکز در این خصوص کفت:
این جشنواره که با شعار « شیلات؛ دنیایی از فرصت‌ها با توسعه ایده‌های خلاقانه» برای نخستین بار در گلستان و با هدف ایجاد انگیزه خوداشتغالی بین دانش آموزان، دانشجویان و دانش‌آموختگان برگزار شد عرصه‌ای برای شناسایی و معرفی فرصت‌های شغلی و کسب و کارهای نوآورانه در علوم شیلاتی و از سوی دیگر فضایی برای تبادل ایده‌ها و اندیشه‌ها تا بتواند شور و اشتیاق لازم را بین دنش آموزان، دانشجویان و دانش‌آموختگان جهت راه‌اندازی کسب و کارهای نوآورانه فراهم کند و شرکت کنندگان راهکارهای امکان کارآفرینی در رشته های مرتبط با شیلات را بررسی نمودند.
شایان ذکر است در این برنامه تعداد ۱۸ نفر از دانش آموزان رشته شیلات به اتفاق رئیس گروه آموزش های رسمی این مرکز نیز حضور داشتند. در پایان جشنواره به نفرات اول تا سوم کارآفرین در شیلات به رسم یادبود جوایزی اهدا گردید.