برگزاری جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با موضوع عملیاتی نمودن موضوعات احصا شده طرح یاوران تولید

جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با موضوع عملیاتی نمودن موضوعات احصاء شده طرح یاوران تولید در دفتر معاونت پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها روز یکشنبه ۲۲ تیرماه ۱۳۹۹ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه ابتدا دکتر علیرضا کیانی معاونت پژوهشی مرکز ضمن خوش آمد، در خصوص طرح یاوران تولید اشاره ای به اهمیت موضوع و تاکیدات وزیر محترم جهاد کشاورزی، رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، معاون آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و تشکیل جلسات متعدد با سازمان جهاد کشاورزی استان داشتند و بیان نمود با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی دکتر بازرگان رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مبنی بر تشکیل کارگروه استانی برای هدایت و راهبری طرح یاوران تولید، به محققان توصیه شده است که با هماهنگی واحدهای اجرایی و مروجان حضور هدفمند و برنامه ریزی شده در عرصه های تولیدی داشته و به رفع چالش و موانع تولید بپردازند. در این برنامه­ ها محققان می بایستی با ارائه گزارش های ماهانه (کاربرگ شماره ۱) تا حصول نتیجه نهایی از اثر بخشی توصیه ­های فنی بصورت جمع بندی شده (کاربرگ شماره ۲) را در قالب طرح یاوران تولید تهیه و تدوین نمایند.

همچنین مقرر شد گزارشات و بازدیدهای انجام شده در قالب کاربرگ بصورت ادواری به معاونت آموزش و ترویج سازمان تحقیقات ارائه گردد. این گزارشات پس از تصمیم گیری در کارگروه استانی می توانند با ابلاغ رییس سازمان به عنوان دستورالعمل به واحدهای تحت امر ابلاغ شوند. در ادامه جلسه، مقرر گردید عناوین احصا شده زیر بر اساس زمینه­های تخصصی جهت بررسی مجدد در کمیته­های فنی، به حوزه معاونت محترم تولیدات گیاهی، معاونت محترم تولیدات دامی و اداره کل شیلات استان ارسال شود تا دستگاه­های اجرائی مرتبط اعلام نظر نهائی نمایند. در خصوص عناوین پیشنهادی منابع طبیعی مقرر گردید طی نشست­های کارشناسی و بازدیهای مکرر از سوی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و محققین محترم موضوعات احصاء، و در قالب طرح یاوران تولید مورد پیگیری قرار گیرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.