برگزاری سومین گردهمایی ائمه جمعه استان در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

سومین گردهمایی ائمه جمعه استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین کیائی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ در سالن پروفسور ارشاد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که با حضور ائمه جمعه استان، دکتر فرجی رئیس مرکز، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی‌فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مهندس شهمرادی مدیرعامل شرکت مخابرات، جناب سرهنگ دادگر فرمانده انتظامی، حجت الاسلام والمسلمین ولی‌نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان حضور داشتند ابتدا دکتر فرجی در سخنانی با اشاره به روند برنامه ها و اجرای طرح ها و پروژه ها، برخی از دستاوردهای ارزشمند این مرکز و تاثیر این برنامه ها بر توسعه معیشت و ارتقای وضعیت کشاورزی در منطقه را بیان کرد.

در ادامه ائمه جمعه گلستان ضمن تقدیر از تلاش ها و دستاوردهای کاربردی همکاران مجموعه، وارد موضوعات تخصصی خود شدند و در بخش از این گفتگو، بر برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) با رعایت شیوه و پروتکل های بهداشتی تاکید کردند.

حجت الاسلام کیایی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان گفت: به دلیل مواجه بودن با ویروس کرونا، فعالیت ائمه جمعه بیشتر در فضای مجازیست.

حجت الاسلام ترابی، امام جمعه گنبد کاووس هم گفت: ما در موقعیتی هستیم که باید اندیشه انقلابی و دستورات شرعی را اجرا و از دستور مقام معظم رهبری اطاعت کنیم.

در پایان این جلسه از حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه سابق شهرستان مینودشت و همچنین سرهنگ دادگر فرمانده انتظامی استان تقدیر شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.