پیام شادباش دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام کتاب، کتابخوانی و کتابدار را به اهالی شریف فرهنگ و همکاران شریف اداره فناوری اطلاعات و کتابخانه این مرکز شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر فرجی رییس این مرکز ضمن تکریم و  تجلیل از تلاش ارزنده همکاران شریف فعال کتابخانه مرکز در بخشی از پیام خود گفت:

به نام خداوند جان و خرد     کزین برتر اندیشه برنگذرد

خجسته باد هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار بر آفرینندگان دانش و نشر دهندگان اندیشه‌های والای آفریده شده

همکاران شریف اداره فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی کشاورزی و کتابخانه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

با درود و احترام،

کاروان زندگی انسان در پیچ و خم روزگار، همیشه، در گذر است و در کشاکش این تحولات و چالش هاست که پوسته رخوت و پوستین ماندگی را می شکافند و رنگ رویش می گیرند و رؤیاهای دور و دراز را نزدیک می کنند و در ساخت جهان، جان خویش را نیز می سازند.
و در این سفر همچنان واژگان، یگانه محملی هستند که نسل آدم، سوار بر فرش سلیمانی آن، درون مایه های خود را به سان سوغات سفر، به دیگران هدیه می نماید و با زیستن در دل آن، فکر خویش را در ذهن دیگری، قرار می دهد. هم خود در سایه اش آرامش می یابد و هم به باطن دیگری، امان می دهد.

از این رو است که اهالی کتاب، اهل صلح و ثبات و امنیت و ایمان اند و در طوفان های بنیان برانداز، ساحلی آرام برای جان های بی قرار.
«هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار» که بهار فرهنگ است در روزهای پاییز، زمان تکریم کتابداران و ترویج فرهنگ فاخر کتابخوانی، فرصتی است برای یادآوری این مهم که قطار توسعه و پیشرفت، جز از میان خطوط کتاب ها و با راه بری عقلانیت و اندیشه ورزی، شتاب نخواهد گرفت.
و همه ما در این مسیر امیدواریم برای فردای ایران، چراکه همچنان چراغ کتابخانه ها روشن است و در گوشه و کنار، شمع کتابخوانی نور افشانی می کند و کتابداران شریف ما، در ایفای نقش خویش به عنوان خادمان فرهنگ کتابخوانی با توان و انگیزه ای روزافزون فعالیت دارند.

اینجانب همراه با شادباش این یادمان فرخنده و آرزوی توفیقات روز افزون برای تمامی فعالان حوزه کتاب خوانی و اهالی شریف فرهنگ و اندیشه و کتاب و همکاران شریف کتابخانه این مرکز، از درگاه یزدان پاک آرزو دارم در تمامی مراحل زندگی و خدمت به ایران اسلامی، تندرست، پیروز و سربلند باشید.

با احترام

ابوالفضل فرجی

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.