حضور رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در  دومین نشست هم اندیشی دستگاه های خانواده جهادکشاورزی استان

دومین نشست هم اندیشی دستگاه های خانواده جهاد کشاورزی استان به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با حضور دکتر برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، دکترعلیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و دستگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این جلسه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان طرح های مهم در حال اجرا در اداره کل را شامل طرح مردمی تولید یک میلیارد اصله نهال، طرح جهادی آبخیزداری در سطح استان، اجرای طرح مدیریت پایدار جنگل های هیرکانی و اجرای طرح زراعت چوب تشریح کرد.

در این نشست دکتر صابری نیز رویکردهای جدید سازمان تات را تشریح کرد و گفت: آماده اجرای طرح ها و آموزش های تقاضا محور در استان هستیم، و در همین راستا ضروری است دستگاهها نیازهای تحقیقاتی و آموزشی خود را اعلام نمایند. وی همچنین بیان کرد اگر امکانات اجرای موضوعی را نداشته باشیم از طریق هماهنگی و همکاری با شرکت های دانش بنیان انجام خواهیم داد. مرکز رشد کشاورزی استان نیز در مرکز تحقیقات مستقر است و با ظرفیت و توانایی مناسب، آماده همه نوع همکاری می‌باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.