حضور رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۱ در سازمان جهادکشاورزی استان

اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی و دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست حجت الاسلام سائری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان با اشاره به دستور کار جلسه پیرامون ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر گفت: دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است ایام الله دهه مبارک فجر هر ساله تجدید میثاق مردم با انقلاب و ارزش ها و آرمان های بلند امام راحل (ره) است و این دهه برای ملت ما فراموش نشدنی است.

دکتر صابری نیز با گرامی داشت ایام مبارک دهه فجر و بیان نقش و حضور تعیین کننده دستاوردهای ارزشمند همکاران شریف این مرکز در طی سال های پس ار انقلاب، در خصوص برنامه های این مرکز برای معرفی دستاوردها در این ایام تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد از همه امکانات برای برگزاری هر چه با شکوه تر و بهتر برنامه های دهه فجر استفاده شده و ستاد سازمان و شهرستان ها و تمامی دستگاه های الحاقی نسبت به تدوین برنامه مناسب و برگزاری مراسم بزرگداشت این ایام تلاش کنند.

شایان ذکر است شعار انتخاب شده چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کشاورزی دانش بنیان، ضامن امنیت غذایی است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.