نشست صمیمی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان و همکاران معاونت آموزش مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

همکاران معاونت آموزش در نشست صمیمی با دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در تاریخ دوشنبه۱۷ بهمن ۱۴۰۱  در محل دفتر معاونت واقع در  واحد آموزش شهید حاجی کریمی گرگان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور دکتر صابری رییس مرکز، دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، دکتر آقاجانی معاون آموزشی و همکاران ایشان انجام شد ابتدا دکتر آقاجانی، ضمن خوش آمد و آرزوی توفیق، معرفی کامل برنامه ها و فعالیت های این معاونت در سه اداره وظیفه مندی آموزش، وضعیت و ترکیب منابع انسانی، برنامه های آموزشی حضوری و آتلاین، وضعیت هنرستان کشاورزیو برنامه های توسعه آن و سایر موضوعات را همراه با پیشنهادات این حوزه بیان کرد.

و در ادامه همکاران معاونت و روسای ادارات آموزش، ضمن ارایه دیدگاه ها، درخواست ها، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف با دکتر صابری بیان داشتند.

سپس دکتر قدس ولی معاون پشتیبانی، با توجه به سخنان ارایه شده همکاران، با تشکر از فعالیت های متنوع ارایه شده، در خصوص برنامه های آموزشی و عمرانی انجام شده، وضعیت منابع انسانی و اعتبارات این حوزه، اینترنت، خودرو و … توضیحات لازم را ارایه نمود.

در بحش پایانی جلسه، دکتر صابری، ضمن خدا قوت به همکاران زحمتکش بخش آموزش، از برنامه های متنوع آموزشی که برای گروه های مختلف مخاطب بخش، طراحی و اجرا شده است تقدیر کرد و ضمن ارایه برخی پیشنهاداتی که برای اصلاح امور در راستای ارتقای مجموعه و رفاه همکاران انجام شد با تشریح سیاست های سازمان تات و معاونت آموزش و ترویج، در زمینه برنامه های این حوزه در استان، در خصوص نقش تاثیرگذار کارکنان شریف آموزش در تحقق این سیاست ها با ایشان گفتگو کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.