بازدید دکتر صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از مزرعه گردشگری خلاق توسکا

دکتر علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از روند برنامه های مزرعه گردشگری توسکا در منطقه توسکستان گرگان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور مهندس لولایی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان گلستان برگزار شد ابتدا مهندس زمانی مدیر این مجموعه، که با هدف استفاده از ظرفیت‌های منطقه، ایجاد اشتغال، تولید محصول سالم و توسعه فرهنگ‌سازی اگروتوریسم شکل گرفته است، توضیحاتی در خصوص روند برنامه های مجموعه را  ارائه نمود.

مهندس زمانی با اشاره به شروع خوب شرکت ایران تمشک در راه اندازی بزرگترین باغ تمشک ایران و برگزاری جشنواره و برنامه های متعدد فرهنگ سازی و معرفی و بازار سازی و بازاریابی و بازار رسانی محصول تمشک سالم و ترویج این الگو با بهره گیری از رسانه و ابزار مختلف آگاهی رسانی، گفت: امیدواریم با سلسله گام های های علمی و اصولی که در هماهنگی و اشتراک با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان می باشد نقش تاثیرگذاری برای الگو سازی در کشور داشته باشیم.

در ادامه این جلسه، دکتر صابری ضمن تحسین و تقدیر از برنامه های انجام شده، در خصوص راههای تعامل و هم افزایی بیشتر و حمایت ها و پشتیبانی ممکن، نقطه نظرات و دیدگاه خود را بیان نمودند.

شایان ذکر است که مجموعه گردشگری توسکا پروژه مشترک با این مرکز و از شرکت های حاضر در مرکز رشد کشاورزی استان گلستان و با درجه خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد که با صیانت از منابع طبیعی، استفاده بهینه از سطوح شیبدار و پتانسیل های اقلیمی، امکان برگزاری کلاس های آموزشی برای بهره برداران بخش کشاورزی، دانش آموزان و عموم مردم را فراهم آورده است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.