حضور روسای موسسات ملی تحقیقاتی در دوره دوم آموزش بدو استخدام کارشناسان سازمان تات در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به منظور معرفی وظایف و ماموریت های سازمانی برای کارشناسان جدید الاستخدام، روسا و مدیران موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور، فنی و مهندسی کشاورزی، علوم دامی، موسسه تحقیقات شیلات و پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان حضور پیدا نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این برنامه صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان ضمن خیر مقدم‌گویی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه های مرکز ذکر نمود. وی افزود با برنامه ریزی انجام شده توسط دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان، سه دوره آموزشی برای کارشناسان بدو استخدام سازمان تات در این واحد آموزشی برگزار می‌گردد که گروه دوم کارشناسان گروه شغلی علوم دامی، شیلات، منابع طبیعی و مهندسی زراعی استخدامی از سراسر کشور به مدت یک هفته از برنامه های آموزشی در نظر گرفته شده استفاده خواهند نمود. در ادامه روسای موسسات ملی تحقیقات به بیان ساختار، تشکیلات، وظایف و ماموریت های موسسات خود پرداختند. علیزاده رئیس موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور انجام تحقیقات و مطالعات در راستای شناسایی، حفاظت، احیاء، بهره‌برداری و مدیریت پایدار عرصه جنگلها و مراتع و بیابانهای کشور شامل رستنی‌های کشور، بستر رویش، عوامل محیطی زنده و غیرزنده آنها و فرآورده های وابسته اعم از صنعتی و دارویی را از مهم ترین وظایف این موسسه ذکر نمود.
حسین دهقانی سانیچ رئیس موسسه تحقیقات فنی مهندسی کشاورزی ضمن معرفی تشکیلات به بیان وظایف، برنامه ها و سیاست های موسسه پرداخت. وی ارتباط با شرکت‌ها و تولید کنندگان ادورات کشاورزی را یکی از برنامه های موسسه عنوان و افزود چند سالی است که برنامه آزمون ماشین ها و ادوات کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی به این موسسه واگذار شده است.
علیرضا آقاشاهی رئیس بخش تحقیقات تغذیه دام و طیور موسسه تحقیقات علوم دامی کشور پژوهش، رهبری، هدایت و اجرای طرحها و پروژه های تحقیقاتی، تولید دانش و فناوری به منظور بهبود کمی و کیفی و ارتقاء بهره وری تولیدات محصولات دامی، در راستای امنیت غذایی و بهبود درآمد بهره‌برداران را از مهمترین وظایف موسسه علوم دامی ذکر نمود. وی همچنین از دیگر برنامه های موسسه مذکور را ترویج و انتقال یافته های تحقیقاتی به بهره برداران زیربخش دامپروری کشور و ارائه رهیافت ها و مشاوره به سیاست گذاران و متولیان امور دامپروری کشور عنوان نمود.
مصطفی شریف روحانی قائم مقام موسسه تحقیقات شیلات کشور ضمن تقدیر و تشکر از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به خاطر میزبانی و برگزاری دوره آموزشی، مهم ترین وظایف موسسه شیلات کشور را انجام تحقیقات علمی –کاربردی پیرامون موضوعات مرتبط با آبزیان و محیط زیست آنان جهت حفاظت و بازسازی ذخایر و بهره برداری پایدار شیلات ایران از منابع زنده موجود در آبهای کشور ذکر نمود.
عطاله ابراهیمی رئیس پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری نیز به بیان اهداف، ظایف و ماموریت های پژوهشکده پرداخت.
خاطر نشان می سازد بازدید از ایستگاه های تحقیقاتی، مزرعه پرورش ماهی، بخشهای تحقیقاتی، واحدهای دامپروری، تولیدی و شرکت های دانش بنیان از دیگر برنامه های آموزشی دوره مذکور می باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.