نشست هم اندیشی ریاست محترم و معاونت مالی و پشتیبانی  مرکز تحقیقات کشاورزی با محققین بخش تحقیقات خاک و آب به مناسبت روز جهانی خاک و هفته پژوهش

به مناسبت روز جهانی خاک و هفته پژوهش روز چهارشنبه مورخ ۱۵ /۰۹/۱۴۰۲ نشست هم اندیشی با حضور صابری ریاست مرکز، پارسایی معاونت مالی و پشتیبانی و کتولی نژاد ریاست حراست در بخش تحقیقات خاک و آب مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در این جلسه ابتدا پهلوان راد ریاست بخش تحقیقات خاک و آب ضمن تبریک روز جهانی خاک، هفته پژوهش و تشکر از حضور بزرگواران به توضیح فعالیت های بخش و همکاران پرداختند و سپس هر یک از همکاران بخش در مورد مشکلات، چالشها و فرصتهای پیش رو برای افزایش بهره وری بخش خاک و آب مرکز تحقیقات نظرات خود را بیان نمودند. سپس پارسائی معاونت پشتیانی مرکز برای مشکلات مطرح شده و راهکارهای موجود برای رفع مشکلات نظرات خود را بیان کردند. در پایان صابری رئیس مرکز ضمن تاکید بر رسالت بخش خاک و آب، تبریک هفته پژوهش و اهمیت حفاظت از منابع خاک و آب با جمع بندی نظرات و پیشنهادهای مطرح شده و بازدید از شرایط و تجهیزات آزمایشگاه های شیمی و بیولوژی بخش خاک و آب خواستار تلاش بیشتر همکاران برای افزایش بهره وری عملکرد بخش شدند. در این بازدید با نظر رئیس مرکز مشکلات موجود با معاونت مالی و پشتیبانی مطرح شد و ایشان در جهت رفع برخی از مشکلات اقدامات لازم را مبذول داشتند. همچنین در این جلسه به مناسبت روز جهانی خاک با اهدای لوح تقدیر از طرف ریاست مرکز از زحمات همکاران بخش خاک و آب تجلیل شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.