گزارش کامل رویداد معرفی فناوران حوزه های تخصصی کشاورزی استان گلستان

رویداد معرفی فناوران حوزه های تخصصی کشاورزی استان گلستان در تاریخ اول بهمن ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات مدیریت تعاون روستایی استان برگزار شد گزارش کامل آن به شرح زیر می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، عطف به نشست مشترک مدیران سازمان، تشکلهای بخش کشاورزی و شرکتهای فناور و دانش بنیان با عنوان میزگرد تخصصی دیروز، امروز و فردای کشاورزی استان با رویکرد دانش بنیان  در هفته پژوهش با هدف شبکه سازی و ارتباط موثر فعالان، ذینفعان و واحدهای دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی گلستان , مقرر گشت سلسله رویدادهایی در بخشهای تخصصی و دستگاههای الحاقی برگزار گردد.

ناظر به نتایج و توافق صورت گرفته در میزگرد هفته پژوهش مقرر شد رویدادی با هدف تکمیل شبکه واحدهای فناور و تشکلها و تعاونیهای کشاورزی با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، پارک علم و فناوری و مدیریت تعاون روستایی استان گلستان برگزار گردد، برای انجام این مهم جلساتی با حضور مدیران مرکز تحقیقات، مدیریت تعاون روستایی و پارک استان  تشکیل گردید.

پس از برگزاری جلسات برنامه ریزی و هدف گذاری، مقرر شد رویدادی با عنوان معرفی فناوران حوزه های تخصصی کشاورزی استان گلستان  در سالن اجتماعات با هدف کمک به نفوذ و رسوخ بیشتر دانش و فناوری در عرصه تولید  با بهر گبری محصولات فناورانه از کانال تشکلها و تعاونیهای کشاورز در سالن اجتماعات مدیریت سازمان تعاون روستایی در روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار گردد. طبق توافق، رویداد مذکور با حضور مدیران مرکز تحقیقات، سازمان تعاون و پارک استان، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی پارک ملی کشاورزی، مدیران ۵۰ تعاونی های تولید و روستایی کشاورزی استان و ۲۰ شرکت و واحدفناور کشاورزی استان تشکیل شد. این مراسم طبق سین تنظیم شده با قرائت کلام الله، پخش سرود ملی و سخنرانی مدیران سه دستگاه بانی این رویداد و سخنرانی نماینده پارک ملی کشاورزی آغاز گردید.

در خاتمه پنل اول ، برنامه پنل دوم با موضوع بازدید از غرفه ها و انجام  قراردادهایی برای فروش محصولات فناورانه و خدمات تخصصی شرکتها و واحدهای فناور و تعاونی های حاضر در رودیداد برگزار و چند قراداد بین دو گروه فوق الذکر  برای فروش محصولات و خدمات شرکتهای فناور مبادله گردید. این رویداد  با حضور رسانه ای جمعی از جمله صدا و سیمای استان پوشش داده شد.

امضا و مبادله  قرارداد فروش واحد فناور پویا فناوران زیستی توسکا به شرکت تعاونی تولید روستایی صحرای سبز کرند

مراسم پس از انجام برنامه های پیش بینی شده برای این رویداد و تحقق آنچه در دستور کار بود رأس ساعت ۱۳ پایان یافت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.