اکو مزرعه کاپیتان منتخب ۱۰ طرح برتر رویداد ملی ستاپ

دومین رویداد ملی سرمایه گذاری ستاپ، صبح ۲۵ بهمن ماه با هدف شتابدهی و جذب سرمایه برای تیم های استارتاپی حوزه تعلیم و تربیت، در تهران سالن سلام ۱۰۰ استارتاپ برگزار شد و اکو مزرعه کاپیتان اواحد فناور مرکز رشد کشاورزی استان گلستان جزو ۱۰ طرح منتخب این رویداد شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این رویداد، طرح های تخصصی حوزه تربیت و آموزش که مستعد جذب سرمایه شناخته شدند، به ارائه طرح و ایده خود در حضور سرمایه گذاران پرداختند.
در ابتدای برنامه سید حسام نوربخش، دبیر رویداد ستاپ گفت: این رویداد با همکاری و حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش وپرورش، مجموعه صندوق صنایع خلاق، مجموعه ۱۰۰ استارتاپ ، آغاز به کار کرد و از میان ۱۷۰ محصول ثبت شده و تیم نوآور، پس از ارزیابی بر اساس شاخص های آموزشی تربیتی و کسب و کاری ، ۴۲ تیم به مرحله پیش ارائه راه یافته و بر اساس تجمیع نظر داوران و سرمایه گذاران، ۱۰ تیم مستعد جذب سرمایه شناخته شده و به ارائه طرح خود پرداختند.
وی یادآور شد، در انتهای رویداد سرمایه گذاری ستاپ، تا سقف ۶ میلیارد تومان به صورت سرمایه گذاری مشترک، جذب سرمایه انجام می شود.
گفتنی است، آیین اختتامیه دومین رویداد ملی ستاپ، در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش های بین الملل صدا و سیما، برگزار می گردد و نتیجه نهایی سرمایه گذاری و تیم های برتر در این آیین اعلام خواهند شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.