برگزاری پنجمین جلسه کمیته اجرایی همایش گردشگری کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

پنجمین جلسه کمیته اجرایی همایش گردشگری کشاورزی صبح امروز چهارشنبه ۹ اسفند در سالن جلسات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این جلسه آیینه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و دبیر کمیته اجرایی گفت: این همایش فرصت مناسبی است تا با مشارکت بخش دولتی و خصوصی بتوانیم ظرفیت‌های گلستان در حوزه مزارع گردشگری معرفی کنیم و قطعاً گلستان به‌عنوان نگارستان ایران، استان پیشرو در گردشگری کشاورزی است.
در ادامه علیرضا صابری رئیس این مرکز و دبیر علمی همایش گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته استان گلستان ۱۶ اسفندماه میزبان این همایش خواهد بود. وی افزود: این همایش با حضور مسئولان کشوری، منطقه‌ای و استانی، استادان گردشگری، محققان، دانشگاهیان، مدیران مزارع گردشگری استان، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل دستگاه‌های خانواده جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار خواهد شد.
در ادامه لولایی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی استان، تعامل صاحب‌نظران و نخبگان و فعالان بخش کشاورزی، طرح چالش‌ها و آسیب‌شناسی، شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان، پیشنهاد راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری در استان را از اهداف این همایش اعلام کرد. در ادامه مدیران سه شرکت دانش‌بنیان فعال گردشگری کشاورزی مستقر در مرکز رشد، اتاق بازرگانی، شرکت پیش‌گامان، پارک علم و فناوری دیدگاه‌های خود را برای کیفیت بالاتر این رویداد ارائه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.