برگزاری آیین گرامی داشت آموزش و پژوهش هفته منابع طبیعی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

صبح ۱۹ اسفند ششمین روز از هفته منابع طبیعی، آیین گرامی داشت روز آموزش و پژوهش به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در سالن پروفسور ارشاد این مرکز برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این آیین که با حضور رئیس و معاونان این مرکز، معاونان و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان و مدیران و همکاران این مرکز و گروهی از علاقه‌مندان برگزار شد علیرضا صابری رئیس مرکز ضمن تأکید بر اینکه ارتباط بین تحقیقات و اجرا از خواسته‌های اصلی مجموعه است به تنوع برنامه‌های پژوهشی که در بخش انجام شده و همچنین برنامه‌هایی که باتوجه‌به طرح کاشت یک میلیارد درخت به طور مشترک از سوی دو مجموعه در استان در دست اقدام و پیگیری می‌باشد را تشریح کرد.
در ادامه محمدرضا پارسامهر رئیس بخش تحقیقات جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری به ارائه گزارش عملکرد بخش و دستاوردها و نیازها و افق آینده پرداخت و گزارش جامعی از روند اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت و برنامه‌های محقق شده کمیته علمی را ارائه کرد.
سپس معاونان و مدیران اداره کل منابع طبیعی، اعضای کمیته علمی طرح و همکاران حاضر، دیدگاه‌های خود را در خصوص روند اجرای طرح بیان کردند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.