برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان فرهیخته نیمه دوم ۱۴۰۲ مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از سرمایه‌های انسانی و پیش‌کسوتان و بازنشستگان فرهیخته نیمه دوم سال ۱۴۰۲ مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، ظهر ۲۳ اسفند در محل سالن پروفسور ارشاد در گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و با حضور علیرضا صابری رئیس مرکز و معاونان و همکاران بخش‌ها و ایستگاه‌های و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی برگزار شد از ۱۵ نفر از همکاران بزرگوار که در نیمه دوم سال جاری به‌افتخار بازنشستگی نایل شده‌اند تقدیر به عمل آمد.

در این برنامه ابتدا صابری در سخنانی ضمن سلام و خداقوت و شادباش ایام و شادباش افتخار بازنشستگی به همکارانی که به‌تازگی با این کسوت نایل شده‌اند دراین‌خصوص سخنانی را تقدیم جمع نمود و در ادامه ضمن مروری بر برنامه‌های مرکز و برنامه‌های استانی و ملی که با حضور مرکز رخ‌داده است از همکاران رده‌های مختلف خواستند تا باهمت مضاعف در خدمت اهداف سازمان و مرکز باشند و مسیر روبه‌رشدی که از همت پیش‌کسوتان مجموعه خلق شده را، با شایستگی ادامه دهند.

سپس همکاران بازنشسته به بیان بخشی از خاطرات مشترک خود با همکاران پرداختند و همکاران شاغل نیز با بیان خاطرات همکاری با این بزرگواران، از حضور سبز و ارزشمند ایشان و تجربیات مفید و رد خیری که به یادگار گذاشته‌اند تقدیر و تکریم نمودند.

در بخش پایانی برنامه نیز با حضور دکتر صابری رئیس مرکز، معاونان و حجت‌الاسلام ملایی، از همکاران شریف مرکز که به کسوت بازنشستگی نایل شده‌اند با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر و تشویق همکاران، تجلیل به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.