برگزاری نخستین جلسه سال ۹۸ شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نخستین جلسه سال ۱۳۹۸ شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸ در محل دفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته ها، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی و روسای بخش ها و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی، و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی اتجام شد.
در بخش نخست دکتر قدس ولی ضمن خوش آمد گویی به حاضران به عنوان دبیر جلسه برنامه را آغاز نمود و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضانّ برای تمامی همکاران آرزوی توفیق و بهره گیری از فیوضات این ماه را نمود.
در ادامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در خصوص اهمیت به مسائل معنوی در کنار امور دنیوی نکاتی را بیان داشت. ایشان همچنین به پرداختن به امور دنیوی و فرائض دینی را دو بال پیشرفت انسانها دانست که بایستی در این خصوص توجه لازم را داشته باشیم.
در بخش دیگر این جلسه که همزمان با دومین روز از هفته روابط عمومی و ارتباطات برگزار می شد دکتر فرجی ریاست مرکز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه تبریک عرض نمودند. ایشان در دامه از تلاش های کارکنان و مدیران مرکز در طول سال ۹۷ تشکر نمود و خاطر نشان ساخت خوشبختانه مرکز گلستان جایگاه مناسب و شایسته ای در سطح ملی و سازمان تحقیقات برخوردار می باشد که بایستی سعی کنیم با شناسایی و برطرف نمودن مشکلات روز به روز در جهت ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی مورد نیاز بخش کشاورزی استان موفق تر باشیم. دکتر فرجی در ادامه مهمترین سیاست های سال جدید مرکز را توجه به نظام نوین ترویج، ارائه برنامه های آموزشی بهره برداران، طرح خشکه کاری برنج، پروِه های تولید علوفه و سیمیت بیان نمود. وی همچنین بر تهیه مستندات از برنامه ها و فعالیت های مرکز توسط مدیران و کارشناسان را خواستار گردید.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه و مسولان حاضر با توجه به موارد طرح شده و دیدگاه ها و مسائل و برنامه های بخش ها و نیروها و نقطه نظرات در سایر موارد و فعالیت های انجام شده در بخش ها و … مباحثی را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند و مواردی مورد تصویب قرار گرفت.