جلسه هم اندیشی پژوهشگران بخش تحقیقات جنگل ها مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با مسئول بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

جلسه هم اندیشی پژوهشگران بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان با مهندس چکا مسئول بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در دفتر ریاست بخش برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس لطف اله پارسایی رییس بخش تحقیقات جنگل ها و مراتع و آبخیزداری در این خصوص گفت: در این برنامه که با حضور دکتر کیانی محترم پژوهشی مرکز، مهندس لولایی مشاور رئیس مرکز و گروهی از همکاران بخش برگزار شد ابتدا رییس بخش ضمن خوش آمد به حاضران در جلسه و تشکر ویژه از مهندس چکا، توضیحاتی در مورد حوزه فعالیت همکاران در طی سال های اخیر ارایه نمودند که حاصل آن در قالب کتاب، مقالات و کتابچه‌های تحقیقاتی چاپ و نشر و در خدمت بهره برداران اعم از واحدهای اجرایی، دانشجویان و دیگر اقشار علاقمند به طبیعت قرار گرفته است. ایشان ضمن تشریح وضعیت جاری در حوزه منابع طبیعی و چالش های پیش رو، مشکلاتی که می‌تواند در آینده، تهدیدات جدی که برخی از این تدات مانند سیلاب، خشکسالی، زمین لغزش، و همچنین کاهش توان تولیدی مراتع برای استان ایجاد نماید را یادآور شدند.
رییس بخش در ادامه به بیان فعالیت همکاران در زمینه های مختلف وظایف سازمانی و در راستای حل مشکل واحد اجرا اشاره نموده و خواستار حمایت سازمانهای بالا دستی مدیریتی استان از طرح های منابع طبیعی بویژه زراعت چوب و گیاهان دارویی شدند.
در ادامه نیز هر یک از همکاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در زمینه حوزه فعالیت خود پرداختند.
پس از آن مهندس چکا نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در بخش تحقیقات منابع طبیعی، اظهار امیدواری نمودند در راستای حمایت از طرح های منابع طبیعی در سازمان های اجرایی نقش موثرتری را ایفا نمایند.