نشست صمیمی دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با رییس و اعضای کانون بازنشستگان استان

دکتر ابوالفضل فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نشستی با حضور مهندس رضا جعفری مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان گلستان، مهندس گلریز مدیر خانه امید بازنشستگان گرگان و اعضای کانون بازنشستگان دستگاه های مختلف استان و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و پیشکسوتان این مرکزدر محل دفتر خود، ضمن ادای احترام به تمامی بازنشستگان و پیشکسوتان، از پیگیری های برنامه های این گروه شریف تقدیر و تشکر نمود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، در این برنامه ابتدا خانم صانعی مسول کانون بازنشستگان مرکز ضمن سلام و خدا قوت و تشکر از ریاست مرکز در ارایه خدمات و حمایت هایی که از همکاران شریف بازنشسته مرکز دارد بخشی از برنامه های این کانون را اعلام کرد و در ادامه در خصوص برخی از درخواست های کشوری این گروه را ارایه کرد.
سپس در فضایی بسیار صمیمی ابتدا دکتر فرجی ضمن تقدیم سلام و خدا قوت برای زحمات و تلاش هایی که این پیشکسوتان بزرگوار در راه عزت منطقه و کشور کشیده اند آرزوی سلامت و بهروزی برای بازنشستگان محترم نمود و همراه با خیر مقدم گویی به میهمانان فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را به تمامی حاضران تبریک عرض نمودند. دکتر فرجی در ادامه ضمن معرفی امکانات و توانمندی های مرکز تحقیقات و آموزش، در خصوص اهمیت بخش کشاورزی و جایگاه آن در استان نکاتی را مطرح نمودند.
وی مهمترین وظیفه مرکز را انجام امور تحقیق، آموزش کارکنان، بهره برداران، دانش آموزان، انتقال یافته ها، تولید بذر برای بخش کشاورزی استان اعلام که تمامی مباحث فنی مربوط به بخش کشاورزی توسط این مرکز انجام می گیرد.
دکتر فرجی در ادامه تولید بذر ناشکوفا کنجد، تولید لاین های امید بخش غلات و دانه های روغنی و اجرای پروژه خشکه کاری برنج را از مهمترین برنامه های تحقیقاتی مرکز اعلام نمود که دراین ایستگاه در حال اجرا می باشد.
در ادامه مهندس جعفری رئیس صندوق بازنشستگی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر فرجی وهمکاران در برگزاری این جلسه، به برگزاری جشن بازنشستگان استان با حضور مقامات محلی و کشوری در آینده نزدیک خبر داد.
خاطر نشان می سازد در ابتدای این برنامه اعضای کانون بازنشستگان استان ضمن بازدید از پروژه های تحقیقاتی ایستگاه عراقی محله گرگان( خشکه کاری برنج، پروژه کنجد ناشکوفا، پروژه غلات) از نزدیک با روند اجرای این برنامه ها آشنا شدند و کارشناسان و متخصصان مربوطه به سوالات میهمانان و حاضران پاسخ دادند.
در انتهای جلسه پیشکوتان حاضر و مدیران کانون بازنشستگان دستگاه های مختلف پرسش ها، دیدگاه و نقطه نظرات خود را ارایه نمودند.