حضور رییس دانشگاه علمی کاربردی استان و مدیران واحدها از ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرگان

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان و مدیران واحدها به همراه معاون پژوهشی، معاون آموزشی، رئیس مرکز رشد، رئیس و اعضای هیئت علمی بخش تحقیقات زراعی و باغی ضمن بازدید از ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرگان، نشست هم اندیشی برگزار نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای نشست حسین پور معاون آموزشی به معرفی ظرفیت‌های آموزشی مرکز پرداختند، مساوات معاون پژوهشی نیز توانمندی‌ها و تنوع فعالیت‌های مرکز را در حیطه کشاورزی و منابع طبیعی برای مدعوین تشریح نمودند.
در ادامه فاطمه شیخ رئیس بخش زراعی و باغی ضمن تشریح ظرفیت‌های پژوهشی بخش، بر تسهیل افزایش ضریب نفوذ دانش فنی و دستاوردهای محققان با ارائه آموزش‌های لازم به کارشناسان و بهره‌برداران تأکید کردند.
لولایی رئیس مرکز رشد نیز، همکاری، تعامل و مشارکت در رابطه با مدیریت تولید و حفظ پایداری تولید در مواجه با شرایط بحرانی با دانش افزائی کارشناسان و تولید کنندگان بخش کشاورزی را راهگشای افزایش تولید دانستند و در ادامه عنوان کردند، این مرکز از زیرساخت‌های لازم اعم از امکانات و نیروهای متخصص در راستای آموزش کارشناسان و بهره‌برداران به صورت عملی و تئوری بهره‌مند است. در پایان حسن خان احمدی رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان با توجه به ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های لازم در مرکز و ایستگاه‌های تابعه، انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی و تبادل دانشجویان دانشگاه را در جهت بهره‌مندی از فضای میدانی و کارگاهی را در آینده نزدیک ضروری دانستند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.