برگزاری چهارمین جلسه یاوران عفاف و حجاب در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

چهارمین جلسه یاوران حجاب و عفاف سال جاری در دی ماه ۱۳۹۸ در نمازخانه مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و با حضور اعضا برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این جلسه ابتدا حجت الاسلام ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز لزوم توجه به فراهم نمودن زیرساخت های فعالیت های فرهنگی و توانمندسازی اعضا گروه را متذکر شد و تأکید نمود که می­توان با توانمندسازی اعضای گروه، زمینه تأثیرگذاری بیشتری فراهم نمود.
در ادامه­ی جلسه، با توجه به اهداف اولیه­ی گروه در راستای ارتقای سطح بینش و آگاهی اعضاء، در رابطه با موضوع عفاف و حجاب و وجه تمایز این دو مهم بحث و تبادل نظر گردید.
مسئول دفتر نماینده­ی ولی فقیه در مرکز، در جمع­بندی مطالب و تبیین مفهوم عفاف و حجاب اظهار داشت: مفهوم حجاب پوشش ظاهری است و عفاف یک خصلت، بینش و یک استعداد درونی است که ابعاد گسترده و دامنه­ی وسیعتری را دربرمی­گیرد که شامل عقل، تقوا، حیا و … است که حجاب نیز یک بعد از عفاف می­باشد. در حقیقت نمود بیرونی عفاف، حجاب است.
چهارمین جلسه­ی گروه یاوران عفاف و حجاب با انجام پرسش تعدادی از همکاران در رابطه با موضوع مورد بحث جلسه و پاسخ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به مباحث مطرح شده به پایان رسید.