برگزاری نخستین جلسه ادواری مسولان ایستگاه های مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در سال ۹۹

نخستین جلسه ادواری سال ۹۹ مسولان ایستگاه های تحقیقاتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در دفتر ریاست مرکز در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، مسول دفتر فنی مرکز، مسول واحد آموزشی کردکوی و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی عراقی محله گرگان، چالکی، گنبد، ورسن، مراوه تپه، اینچه برون و شوری اتجام شد.
در بخش نخست این نشست، دکتر فرجی ضمن شادباش سال نو و خوش آمد به حاضران برنامه را آغاز و در خصوص موضوع جلسه و میزان اهمیت و پیگیری برنامه های پژوهشی و توسعه ای ایستگاه ها که پیش قراول تولید و فعالیت و برنامه های مهم مرکز می باشند سخنان خود را ارایه نمود.
در بخش دوم دکتر قدس ولی دیدگاه و نظرات خود را در این حوزه بیان داشت.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه درخصوص وضعیت ایستگاه ها و واحد متبوع، برنامه های توسعه ای، مشکلات و موانع پیش روی و بویژه با توجه به زمان اوج برنامه های طرح و پروژه ها، مباحثی را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.
در پایان دکتر فرجی ضمن قدردانی از تلاش های پیوسته مدیران و همکاران بویژه در خط مقدم ایستگاه های تحقیقاتی، نقطه نظرات، راهکارها و رهنمودهای لازم در ارتباط با برنامه های پژوهشی و توسعه ای، آموزشی را ارائه و به جمع بندی نکات مطرح شده در نشست پرداخت.