برگزاری جلسه شورای اداری در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ در محل دفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته ها، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی و روسای بخش ها و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی، و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی اتجام شد.
در بخش نخست دکتر قدس ولی ضمن خوش آمد گویی به حاضران به عنوان دبیر جلسه برنامه را آغاز نمود و با تسلیت و تعزیت ایام دهه آخر صفر، تقارن جلسه وهمزمانی آن را با آغاز دور دوم تحریم ها، را به فال نیک گرفت و گفت: تبدیل تحریم به فرصت می بایست یکی از دستاوردهای این مجموعه فاخر و همکاران توانمند و شریف مرکز باشد که این مهم با کار و تلاش فراوان یقینا بدست خواهد آمد.
در ادامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن خوش آمد و تقدیر وتشکر از رییس و معاونان و اعضای جلسه، ایام شهادت پیامبر وامام حسن مجتبی و امام رضا(ع) را به اعضای جلسه تسلیت گفت و همراه با آرزوی قبولی عزاداری های ماه های محرم و صفر، از همکاران که در برنامه های این مرکز حضور داشته وسهیم بوده ونقش داشتند تشکر و قدردانی نمود.
ایشان همچنین به نقل از کلام معصوم در سخنانی با اشاره به اینکه: شما کلام خوب را بگیرید اگر چه گوینده خود عمل نکند به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: به شهادت قرآن و احکام قرآنی، پدافند غیر عامل فرهنگی بر سایر زیر شاخه های پدافند تقدم دارد و نماز جماعت بهترین پدافند فرهنگی ودینی است .
در بخش بعدی دکتر قدس ولی ضمن شادباش ارتقای درجه علمی دکتر فرجی به استادی پژوهش، و تشکر از برنامه های حقوقی، گزارشی از وضعیت اعتبارات مرکز، درآمدها، هزینه ها، برنامه های مالی پروژه ها، نقل و انتقال ساختمان ها، وضعیت میهمانسرا، خودرو،هزینه های کارگری،توسعه منابع انسانی ،وضیعت و برنامه های توسعه وارتقای آزمایشگاه های مرکز، اصلاحات فضای سبز و قسمت های مختلف مرکز،راه اندازی مرکز رشد در ایستگاه چالکی، وضعیت نیروی انسانی، مرخصی منفی، کیلومتر طی شده و هزینه خورو، اعتبارات ارسالی و وصولی از سازمان و موسسه علمی کاربردی، دریافت اعتبارات هزینه ای از موسسات و …. ارائه نمود.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه و مسولان حاضر با توجه به موارد و آمارهای طرح شده و دیدگاه ها و مسائل و برنامه های بخش ها و نیروه و نقطه نظرات در سایر موارد و فعالیت های انجام شده در بخش ها و … مباحثی را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان دکتر فرجی ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت و تعزیت ایام ماه صفر، در سخنانی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: برنامه های پدافند غیر عامل بسیار مهم است و ضروری است با برگزاری جلسات ویژه نسبت به دریافت تخصیص های این مهم و پیگیری آن برنامه ریزی شود.
ایشان همچنین در خصوص برنامه ها و دستاوردهای دیگر مرکز از جمله: افتتاح مرکز رشد در ایستگاه چالکی با حضور دکتر ولدان با افق ارتقا به پردیس رشد، برنامه هوشمند سازی ایستگاه ها بویژه در بخش آبیاری، لزوم حساسیت و دغدغه از سوی مدیران رده های مختلف مرکز، بازسازی کامل ایستگاه چالکی ولزوم فعالتر شدن ایستگاه، ارتقا وتوسعه واحد آموزشی کردکوی، لزوم تهیه گزارش مصور از اقدامات عمرانی و اصلاحات انجام شده، لزوم ارتباط فعالتر با موسسات مادری و حضور مدیران موسسات در مرکز، انجام شایسته طر ح ها و برنامه های پژوهشی و دستیابی به دستاورد های بسیار ارزنده این حوزه، انجام شایسته دوره آموزشی محققان معین، پیگیری اعتبارات استانی، ارتقای بیش از ۷۰در صد نیروی انسانی مرکز، بالا رفتن حجم کار با توجه به بازنشستگی گروهی از همکاران، لزوم هماهنگی بیش از پیش مدیران بخش های مختلف در روند رو به رشد مرکز، لحاظ کردن اقتصاد در افق برنامه ریزی و پیگیری کارها و طرح های مرکز و … نقطه نظرات، رهنمودها و راهکارهای خود را ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.