برگزاری جلسه کمیته فنی بخش خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

کمیته فنی بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس و دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی و اعضای کمیته فنی بخش در محل بخش تشکیل شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این برنامه دکتر پهلوان راد رییس بخش ضمن خوش آمد به رییس و معاون پژوهشی مرکز و حاضران در جلسه، گزارش جامعی از وضعیت بخش، طرح ها و پروژه ها و نیازها و پیشنهادات را ارایه نمود.
در ادامه همکاران بخش نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص وضعیت جاری بخش از لحاظ علمی، فنی، آزمایشگاهی و امکانات و نیروی انسانی بیان نمودند.
در انتها دکتر فرجی رییس مرکز ضمن خدا قوت به همکاران و اعلام وضعیت خوب بخش، انتظارات و نقطه نظرات خود را از جمله: ارتباط فعالتر با موسسه، حساس بودن به مباحث استان، تعریف و انجام کارهای شاخص، انجام برنامه های مشترک با دانشگاه، برنامه های پایش کود، احیای کتابچه بخش همراه با بازنگری، کمیته حاصلخیزی خاک، حضور خوب بخش در طرح نظام نوین ترویج و … را در خصوص ارتقای و توسعه بخش بیان نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.