برگزاری آیین تجلیل از مهندس اسداله کریمی دوست همکار بازنشسته بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از خدمات مهندس اسداله کریمی دوست همکار پیشکسوت و بازنشسته بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در محل بخش تحقیقات جنگل ها، مراتع و آبخیزداری انجام شد همکاران این مرکز با حضور گرم خود و با اهدا هدایا و لوح تقدیر، ضمن تقدیر از زحمات و رد خیر سبز و ارزشمند ایشان در طول ۳۰ سال گذشته، برای این بزرگوار آرزوی بهروزی، شادمانی و شادکامی نمودند.
در بخشی از متن لوح اهدایی ایشان آمده است:
چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف مرکز، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و اینک با کوله باری از تجربه، سنگر را به دیگران سپردند.
همکار گرامی، جناب آقای مهندس اسد اله کریمی دوست، اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمدید، شایسته است از زحمات بی دریغ شما در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نماییم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.