حضور فعال محققان مرکز در کنگره “گیاهان دارویی؛ مکانیزاسیون و فرآوری” در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)

سه نفر از همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در کنگره “گیاهان دارویی؛ مکانیزاسیون و فرآوری” که با همکاری اتحادیه انجمن های علمی گیاهان دارویی و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر حسین رضوانی عضو هیات علمی و محقق گیاهان دارویی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان، در این خصوص گفت: آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی به کنگره ارسال و در ارزیابی نهایی مقاله “تأثیر ورمی-کمپوست و نیتروژن بر صفات مورفولوژیک، درصد و عملکرد اسانس بادرنجبویه به صورت شفاهی و مقاله تاثیر تاریخ کاشت و تراکم بوته بر عملکرد و اجزاء عملکرد سیاه‌دانه در گرگان بصورت پوستر پذیرش گردید.
رضوانی نویسنده مسئول مقالات یادشده افزود در این رویداد علمی مهندس تازیکه مسئول کارافرینی مرکز و خانم مهندس زوار محقق گیاهان دارویی نیز همکاری و مشارکت داشتند. خاطر نشان می سازد کنگره گیاهان دارویی با هدف ارتقاء جایگاه گیاهان دارویی در کشور، افزایش بهره‌وری و تولید ثروت در گیاهان دارویی و توسعه زنجیره ارزش گیاهان دارویی از تولید تا فرآوری از تاریخ ۲ لغایت ۴ اسفند در مرکز آموزش عالی امام خمینی استان البرز (کرج) برگزار گردید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.