بازدید کمیته فنی بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از کلکسیون ارقام باغی مرکز

اعضای کمیته فنی بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در مرداد ماه ۱۴۰۱ از کلکسیون ارقام باغی مرکز، بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این باغ کلکسیون با هدف معرفی و ارزیابی سازگاری ارقام و گونه‌های مختلف درختان باغی و به همت محققان بخش تحقیقات زراعی و باغی و حمایت‌های مرکز ایجاد شده است. در این برنامه، دکتر شیخ، رییس و همکاران اعضای کمیته فنی بخش تحقیقات زراعی و باغی، جهت بررسی وضعیت رشدی، وضعیت آبیاری قطره ای، فرم کلی درختان باغ و سلامت و شادابی درختان از باغ مذکور بازدید و در رابطه با مسائل مختلف یاد شده در فضای عمومی کلکسیون داخل باغ، بحث و تبادل نظر کردند و دکتر مینا غزاییان پژوهشگر گروه باغبانی بخش و مسول این پروژه، معرفی کامل برنامه های انجام شده و روند و فرایند راه انداری و مدیریت و توسعه باغ فوق را ارایه داد و در گفتگویی دوسویه، به پرسش های حاضران پاسخ داد.
شایان ذکر است بنابر اذعان گروه حاضر، ضمن تقدیر از زحمات و برنامه های انجام شده، وضعیت عمومی باغ مورد تایید و رضایت تیم بازدید کننده بود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.