برگزاری دومین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دومین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، نهمین جلسه شورای فرهنگی مرکز با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن خوش آمد گوئی و تشکر از اعضا بویژه ریاست جلسه و عرض شادباش سالروز تولد حضرت علی اکبر، روز جوان و میلاد مولود نیمه شعبان، مهدی آل محمد(ع) سالروز آزادی خرمشهر و پانزده خرداد سالگرد ارتحال امام (ره) گرامی داشته و در بیان کوتاهی گفت: قطعا یکی از وظایف شاخص شورای فرهنگی، زنده و بزرگ شمردن شعائر دینی است چرا که به فرمایش قرآن تعظیم شعائی دینی به معنای تقوای الهی پیشه کردن است که آینده درخشان در گرو تقوا الهی خواهد بود فلذا چه روزهای برجسته و برتر از میلاد سراسر سعادت حضرت ولی عصر(عجج) و ۱۵ خرداد که از سوی امام راحل مبداء تاریخ نهضت انقلاب اسلامی نام گرفت همان نهضتی که موجب آگاهی و بیداری و عزت ملتهای اسلامی گردید.
در ادمه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز تصریح کرد که امروز به جرات می توان گفت که انقلاب شکوهمند اسلامی که از پانزده خرداد چهل و دو آغاز گردید قبل از آنکه یک انقلاب اقتصادی، نظامی و یا سیاسی باشد یک انقلاب فرهنگی و اسلامی بوده و هست که این خود از علائم نهضت جهانی امام زمان (عجج) است که با شکوفائی عقل و خرد تحقق پیدا بکند که قرآن و عترت پیامبر خاتم وعده آنرا داده اند. بنابراین جهت ترویج این فرهنگ باید همه مان بکوشیم.
حاج آقا ملائی در خاتمه برپائی جشن با شکوه در نیمه شعبان، نمایشگاه فرهنگی با کتاب های فرهنگی دینی وآثار ارزشمند هشت سال دفاع مقدس خصوصاً آزادی خرمشهر واعزام کاروان همکار در نیمه خرداد به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی را پیشنهاد نمود.
در ادامه دکتر حسینی ضمن سلام وخوش آمد گویی به حاضران در سخنانی اعیاد مبارک ماه شعبان، سوم خرداد ازادی خرمشهر، روز جوان و نیمه شعبان را شادباش گفته و همچنین در خصوص بزرگداشت سالروز ۱۴ و ۱۵ خرداد، برنامه ریزی جهت مراسم جشن اعیاد ماه شعبان و مناسبت های این ایام و تقدیر از بازنشستگان واطلاع رسانی بهتر مراسم نماز جماعت صحبت نمودند.
در ادامه جلسه سایر حاضران در این برنامه نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف از جمله شعار سال و پیشنهادات و موضوعاتی که از سوی حاج آقا ملایی بیان و پیشنهاد شد ارایه نمودند.
در پایان دکتر حسینی رییس مرکز ضمن قدردانی بابت برنامه های متنوع فرهنگی انجام شده با اشاره به موارد مطرح شده نقطه نظرات و رهنمودهای خود را ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.