برگزاری چهارمین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

چهارمین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، یازدهمین جلسه شورای فرهنگی مرکز با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن خوش آمدگویی و با گرامی داشت هفته دولت و تجلیل از شهیدان رجائی، باهنر و روز کارمند در سخنانی گفت: نیروی انسانی را در هر کار از جمله کارهای جمعی رکنی از ارکان می باشد که با فقدان یا تضعیف نیروی انسانی کاری انجام نخواهد پذیرفت و یا بنحو شایسته کارها انجام نخواهد گرفت.
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز با استناد به زندگی پر بار حضرت موسی(ع) در قرآن، یکی از پنج چیزی که آن حضرت بعد از نبوت از خداوند بزرگ در خواست می کند نیروی انسان مورد اعتماد خودش یعنی برادرش هارون می باشد.
در ادامه حجه الاسلام ملائی طبق فرمایش حضرات معصومین(ع) شش ویژگی بر جسته یک کارمند شایسته را که اهل فریب، خیانت، حیله گری، خشم، اهل جدال نبوده و در تمام کارها از خدا پروا داشته و او را حاضر و ناظر اعمال خود بداند، نام برد.
در ادامه دکتر حسینی ضمن سلام و خوش آمد گویی به حاضران و خوش آمد و آرزوی توفیق برای مهندس خدری سرپرست در سخنانی ضمن شادباش هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر و همچنین روز کارمند، از برنامه های ارایه شده در این راستا قدردانی نمود و در این راستا با اشاره به نقش نیروی انسانی در هر مجموعه، تاکید نمودند که حرف نخست را کیفیت نیروی انسانی می زند و می تواند شخصت و مسیر رشد هر سازمانی را مشخص کند.
ایشان همچنین در این خصوص گقت: از شورا نیز انتظار می رود در خصوص ترویج فرهنگ کار و نیروهای ارزشی و نقش آنان در پیشبرد برنامه ها و کار مرکز فعال باشد.
دکتر حسینی همچنین در خصوص پیگیری مصوبات جلسه پیشین و سایر پیشنهادات همکاران، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارایه نمودند.
در ادامه جلسه سایر حاضران در این برنامه نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف مرتبط با وظیفه مندی شورا را ارایه نمودند.
در پایان دکتر حسینی رییس مرکز ضمن قدردانی بابت برنامه های متنوع فرهنگی انجام شده با اشاره به موارد مطرح شده نقطه نظرات و رهنمودهای خود را ارایه دادند.

IMG_0056

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.