حضور دانشجویان مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در چهارمین همایش کوهپیمایی دانشجویان و دانش آموزان دختر مراکز تحقیقات و آموزش کشور

دانشجویان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در چهارمین همایش دو روزه کوهپیمایی دانشجویان و دانش آموزان دختر مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور در واحد آموزشی علی آباد کمین فارس حضور فعال داشتند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، چهارمین همایش دو روزه کوهپیمایی دانشجویان و دانش آموزان دختر مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سراسر کشور و دانشجویان واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی به سرپرستی مهندس مریم مهدوی در واحد آموزشی علی آباد کمین فارس برگزار گردید.
در مراسم افتتاحیه این برنامه دکتر احمدی نژاد معاون آموزشی و دانشجویی موسسه آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی، مهندس پیشکار مدیر امور دانشجویی و فرهنگی این موسسه، جمعی از مدیران شهرستان پاسارگاد، مهندس واحدی پور مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، رییس و مسولان واحد آموزشی علی آباد و دکتر زارع رییس، مهندس روحیان معاون آموزشی و جوانمردی مسوول تربیت بدنی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس حضور داشتند. این برنامه جهت حضور ۱۵ تیم از مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور برنامه ریزی شده بود.
در مراسم افتتاحیه این برنامه، پس از خوش آمدگویی دکتر زارع رییس مرکز، دکتر احمدی نژاد در خصوص اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روح و لزوم برنامه ریزی مستمر در انجام فعالیت های ورزشی در مراکز خصوصا برای دانشجویان صحبت نمود. وی ضمن تبیین ارتباط سلامت جسم و روح با فعالیت های کاری بر لزوم انجام و تقویت این چنین برنامه هایی تاکید نمود.
در ادامه سجادی از پیشکسوتان کوهنوردی در خصوص فواید کوهنوردی به عنوان یک ورزش پایه مطالبی را بیان نمود و نکاتی در مورد روش های صحیح کوهنوردی از حیث آمادگی و انجام آن مطرح کرد. اجرای مداحی و سرود مذهبی از دیگر برنامه های این مراسم بود. در پایان نیز مسابقه دارت جهت دانشجویان دختر برگزار شد. در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه دستاوردهای سنتی شهرستان و استان نیز برپاست که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
کوهپیمایی تیم های شرکت کننده در برنامه و با حضور دکتر احمدی نژاد و مهندس پیشکار آغاز شد. کوه پیمایی در شهرستان پاسارگاد و به سمت ارتفاعات تنگه ا… اکبر انجام شده است. دکتر احمدی نژاد و مهندس پیشکار در صبح روز دوم از طرح های کارآفرینی و کارحین تحصیل دانشجویان مرکز که در واحد آموزشی علی آباد در حال اجراست بازدید نمودند.
در ادامه صبح روز دوم بازدید زیارتی و سیاحتی برای سرپرستان و دانشجویان برنامه ریزی گردید.

photo_2016-10-31_11-31-51

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.