پیام شادباش دکتر حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو

دکترسید علی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو این روز را به تمامی دانشجویان و فعالان عرصه علم و دانش شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، متن این پیام به شرح زیر می باشد:
همه ساله ۱۶ آذر ماه یادآور جنبش هوشمندانه ای است که از سوی دانشجویان شجاع و آگاه میهن شکل گرفت تا پس از ملی شدن صنعت نفت، در مقابل تلاش استکبار جهانی برای تسلط دوباره بر منابع این ملت، سرآغازی باشد بر سال ها مبارزه و حق طلبی ملت مسلمان ایران بر علیه رژیم ستم شاهی.
به واقع ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران محسوب می شود و شهادت دانشجویان در صحن دانشگاه، آغازگر خروش ملتی بود که در مقابل مستکبران ایستادند و خواهان تعیین سرنوشت خود شدند تا با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، در بهمن ۵۷ و برچیدن نظام ستم شاهی، تاریخ را به نام خود رقم بزنند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد این مناسبت مبارک، که نماد استقلال خواهی، عدالت طلبی و استکبار ستیزی جامعه دانشجویی و دانشگاهی است، این فرخنده را به تمامی دانشجویان ایران اسلامی بویژه دانشجویان علمی کاربردی مرکز بزرگ تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان شادباش می گویم و امیدوارم با شادکامی و بهروزی در تمامی مراحل زندگی و در مسیر توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی و اعتلای نام ایران اسلامی، پیروز و سربلند باشید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.