بازدید روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان از شرکت دانش بنیان آریا تیناژن به‌مناسبت هفته پژوهش

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری سال ۹۵، مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در شرکت آریا تیناژن حضور یافت و به همراه سایر میهمانان مدعو بنیاد نخبگان استان گلستان، با این شرکت دانش بنیان و تولیدات آن آشنا شدند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که در راستای سلسله برنامه های بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری سال ۹۵ که با شعار « پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی؛ فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی» نامگذاری گردیده برگزار شد به همت امور فرهنگی بنیاد نخبگان استان گلستان، بازدید از این شرکت دانش بنیان واقع در شهرک صنعتی آق قلا، با دعوت و برنامه ریزی این بنیاد شکل گرفت و بازدید کنندگان با ارایه توضیحات مدیران و کارشناسان و متخصصان این شرکت، از نزدیک با روند کار ، محصولات و برنامه های این شرکت و گستره و کیفیت مجموعه آشنا شدند.
در این برنامه دکتر مجید شهبازی مدیرعامل این شرکت معرفی جامعی از مجموعه ارایه داد و در انتها به پرسش های حاضران در بازدید نیز پاسخ داد.
این شرکت به عنوان یک شرکت خصوصی ایرانی پویا، صاحب جدید ترین تکنولوژی و مرکز تحقیق و توسعه در گرگان می باشد. شرکت تحقیقاتی – تولیدی آریا تیناژن توسط اساتید برجسته ی دانشگاه های ایران به عنوان یک قطب علمی برای فعالیت های بومی-منطقه ای و بین المللی با تخصص های علمی اش در زمینه ی تحقیقات نوآورانه و تحقیق و توسعه شناخته می شود همچنین از عالی ترین منابع، امکانات و ارتباطات منطقه ای و بین المللی سود می برد.
شرکت تحقیقاتی – تولیدی آریا تیناژن در سال ۲۰۰۵ با هدف تولید فراورده های مرتبط با تکنولوژی بالا (hi-tech) در بیوتکنولوژی و زمینه های مرتبط تاسیس شد. رویکرد استراتژیک شرکت تبدیل شدن و باقی ماندن به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ی بیوتکنولوژی در منطقه خواهد بود.
برنامه های ویژه ی آریا تیناژن در زمینه های زیست داروسازی (BIOPHARMACEUTIC)زیست شناسی مولکولی، ژنتیک مولکولی، فناوری های آنزیم، کیت های تشخیصی، تعیین خواص مواد و نانو زیست پزشکی (nano bio medicine) طراحی شده است. به عنوان یک مرکز علمی و فناوری این شرکت پذیرای دانشمندان با صلاحیت از خاور میانه و نقاط دیگر دنیا است. در همین راستا آریا تیناژن با تعامل قدرتمند علم و تکنولوژی قادر به پیشبرد و به جلو راندن پیشرفت های علمی و تکنیکی در منطقه خواهد بود.

photo_2016-12-10_10-52-44

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.