برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی سوره احزاب در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دوره آموزشی تفسیر موضوعی سوره احزاب توسط حجه الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درمرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که وضعیت امروز کشور و انقلاب اسلامی بعد از ۴۰ سال را شبیه به جنگ احزاب بر شمردند و قرآن کریم نیز پس از جنگ احزاب، پیامبر اسلام را به عنوان شایسته ترین الگو معرفی نمود و این بدین معناست که در سال پنجم هجرت تمام گروه های معاند بر علیه پیامبر بسیج شده و ایشان را در محاصره سخت نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای قرار دادند و لیکن پیامبر(ص) با پایداری و تلاش و توجه به توانمندی های خود و در نهایت با توکل به خدا، دشمن را شکست داده و از این نبرد تمام عیار، سرافراز و پیروز بیرون آمدند.
لذا در شرایط کنونی انقلاب اسلامی، تنها راه برون رفت از جنگ سخت اقتصادی، سیاسی و رسانه ای استقامت، تلاش و توجه به توانمندی های داخلی، به همراه توکل به خداوند بزرگ می باشد و از این راه، پیروزی از آن ما خواهد بود.
دراین راستا دوره آموزشی تفسیر موضوعی سوره احزاب پس از اقامه نماز ظهر در ماه مبارک رمضان و با حضور همکاران این مرکز در محل نمازخانه برگزار شد.