تقدیر از همکاران بسیجی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در گردهمایی بسیجیان پایگاه های مقاومت بخش کشاورزی

در گردهمایی بسیجیان پایگاه های مقاومت بخش کشاورزی استان گلستان که در هفته دفاع مقدس با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه نینوااستان گلستان، دکتر مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان و جمعی از مدیران و بسیجیان بخش کشاورزی در گرگان برگزار شد از همکاران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر شد.
در این گردهمایی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوااستان گلستان و دکترمهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان در خصوص نقش بسیج در زمان دفاع مقدس و بعد از آن و همچنین نقش تاثیر گذار بسیج در گام دوم انقلاب سخنرانی کردند.

در این آیین به تعدادی از رزمندگان بسیجی فعال بخش کشاورزی به رسم قدردانی و یادبود لوح سپاس اهدا شد و در این بخش بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم این مرکز: مهندس محمود نوروزی پور و مهندس فاطمه دینکو نیز تجلیل بعمل آمد.
در پایان این مراسم، بسیجیان حاضر بمناسبت هفته دفاع مقدس، از ابتدای جنگل ناهارخوران تا مزار شهدای گمنام در نورالشهدای گرگان پیاده روی کردند و با اقامه نماز جماعت ظهر و قرائت فاتحه بر مزار این شهدای گرانقدر با آرمان های مقدس آنان تجدید پیمان کردند.