برگزاری جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان شنبه ۹ آذر ۹۸ در محل دفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، دکتر علیرضا قدس ولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته ها، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی و روسای بخش ها و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی اتجام شد.
در بخش نخست دکتر قدس ولی ضمن خوش آمد گویی به حاضران به عنوان دبیر جلسه برنامه را آغاز نمود و در ادامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ۲ خصلت را بالاترین و ماندگارترین کار دانست: ۱ – ایمان به خدا و موثر بودن خدا در همه موارد ۲ – موثربودن و نفع رساندن به دیگران.
ایشان همچنین ضمن اشاره به بیانه گام دوم و رهنمود رهبر معظم انقلاب، در خصوص شکل درست بهره گیری از علم برای دنیای آباد و زندگی جاوید سخنان خود را تقدیم حاضران نمود.
در بخش بعدی دکتر قدس ولی ضمن خدا قوت و تقدیر از همکاران در پیشبرد برنامه و اهداف مرکز، گزارشی از وضعیت اعتبارات مرکز، درآمدها، هزینه ها، برنامه های مالی پروژه ها، هزینه های کارگری، توسعه منابع انسانی، وضیعت و برنامه های توسعه و ارتقای بخش های مرکز، وضعیت نیروی انسانی، اعتبارات ارسالی و وصولی از سازمان و موسسه علمی کاربردی، دریافت اعتبارات هزینه ای از موسسات و …. ارائه نمود.
در ادامه هر یک از اعضای جلسه و مسولان حاضر با توجه به موارد و آمارهای طرح شده و دیدگاه ها و مسائل و برنامه های بخش ها و نقطه نظرات در سایر موارد و فعالیت های انجام شده در بخش ها و … مباحثی را مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.
در پایان دکتر فرجی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک مناسبت های پیش رو، در خصوص برنامه ها و دستاوردهای دیگر مرکز از جمله: لزوم حساسیت و دغدغه از سوی مدیران رده های مختلف مرکز، لزوم تهیه گزارش مصور از طرح ها، پروژه ها، اقدامات عمرانی و اصلاحات انجام شده، لزوم ارتباط فعالتر با موسسات مادری و دستگاه های متناظر، انجام شایسته طرح ها و برنامه های پژوهشی و دستیابی به دستاوردهای بسیار ارزنده این حوزه، انجام شایسته دوره آموزشی محققان معین، پیشرو بودن مرکز، سایت خوراک دام، رعایت نقشه راه سازمان تحقیقات و توجه مدیران در این برنامه ها، برگشت خوب درآمدها، مدیریت هزینه ها،مستند سازی و گزارشات مناسب، همکاری مرکز در خصوص نیروهای شرکتی و … نقطه نظرات، رهنمودها و راهکارهای خود را ارایه دادند.