برگزاری جلسه راهکارهای توسعه آموزش های کاردانش کشاورزی با مدیران هنرستان شهرستان گالیکش

به منظور بررسی راهکارهای توسعه آموزش های کاردانش کشاورزی شهرستان، جلسه‌ای با حضور مدیران و کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان و مدیر هنرستان های کاردانش در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان گالیکش در آذرماه ۱۳۹۸ برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این نشست که با حضور مهندس اسکندرلی رئیس گروه آموزش های رسمی انجام شد بر همکاری دو جانبه تاکید گردید و مقرر شد که آموزش و پرورش در هنرستان شبانه روزی روستای فارسیان نسبت به جذب دانش آموز رشته گیاهان دارویی در سال آتی اقدام نماید و مرکز نیز امکانات اولیه آموزشی در اختیار هنرستان قرار دهد.
لازم به یاد آوری است که تعداد ۲۶ نفر دانش آموز دختر در رشته پرورش گیاهان آپارتمانی در دو هنرستان و تعداد ۱۶ نفر دانش آموز پسر در رشته گیاهان دارویی طرف قرارداد این مرکز در حوزه شهرستان گالیکش مشغول به تحصیل هستند.
در پایان جلسه با حضور در یکی از هنرستان ها ضمن معرفی رشته های کاردانش کشاورزی به سوالات دانش آموزان در خصوص رشتته تحصیلی آنها پاسخ داده شد.