تقدیر جانشین رئیس ستاد و دبیر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان از رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به عنوان غرفه برتر نمایشگاه

در آیین پایانی هفته پژوهش وفناوری استان، با توجه به این مهم که این مرکزحائزعنوان غرفه برتر شد از دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نمایشگاه که به مناسبت هفته پژوهش سال ۱۳۹۸ از ۱۷ تا ۲۰ آذر ماه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد ۷۰ دستگاه تولیدی، اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی استان در قالب ۵۰ غرفه شرکت داشته و در این قالب به ارایه پروژه ها، دستاورد ها و فناوری های علمی و پژوهشی خود پرداختند. مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی نیز با ارایه بخشی از دستاوردهای پژوهشی و آموزشی خود در این نمایشگاه حضور فعال داشت و مورد اقبال و استقبال گروه های مختلف بازدید کننده شامل پژوهشگران، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید، مدیران دستگاه های علمی، آموزشی و اجرایی و گروه های مختلف مردم قرار گرفت. در همین راستا با توجه به کیفیت و نوع حضور و بر اساس ارزیابی داوران نمایشگاه، این مرکز همانند بسیاری از سال های پیشین، موفق به کسب عنوان برتر و برگزیده نمایشگاه شد و لوح یادبود تقدیر آن نیز در آیین پایانی هفته پژوهش استان گلستان که در تالار نمایشگاه برگزار گردید به این مرکز هدیه شد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:

جناب آقای ابولفضل فرجی
ریاست محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان
خداوند متعال راشاکریم که به ما توفیق عطا فرمود تا درحرکتی منسجم، درقالب برپا یی.بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری وفن بازار، بخشی ازتکالیف خودرا درجهت رشد وتوسعه علم ودانش وتحقق منویات مقام معظم رهبری به انجام برسانیم.
حسب اعلا م کمییته علمی ستاد نمایشگاه ،غرفه مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی حائزعنوان غرفه برتر شده است. ضمن عرض تبریک این موفقیت، خواهشمند است مراتب تشکر و قدردانی اینجانب را به کلیه دست اندر کاران عزیزابلاغ فرمایید. توفیقات روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.


دکتر مهدی غفاری دبیر نمایشگاه دستاورد های پژوهش فناوری وفن بازار استان گلستان
دکتر علی نجفی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان وجانشین رئیس ستاد هفته پژوهش وفناوری استان


روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به ایشان و تمامی همکاران شریف مجموعه و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است در سایه همت و تلاش همکاران بزرگوار مجموعه، این افتخار برای مرکز تداوم داشته باشد.