حضور رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در برنامه تلویزیونی گفتمان

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در برنامه ی زنده ی تلویزیونی گفتمان سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز گلستان که به موضوع دستاوردهای پژوهشی اختصاص داشت حضور یافت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این گفتگو که با توجه به بزرگداشت هفته پژوهش انجام شد دکتر فرجی رییس مرکز در خصوص رویکرد و ماموریت های تحقیقاتی و آموزشی و دیگر برنامه ها، با توجه به بررسی های انجام شده و دستاوردهایی که تا کنون از طرح های تحقیقاتی این حوزه بدست آمده و همچنین و برنامه ها بخش آموزش و ترویج در مسیر توسعه و ارتفا بخش کشاورزی، با این رسانه و مخاطبان گفتگو نمود.
برنامه گفتمان باهدف تحلیل و بررسی مسائل ومشکلات استان گلستان، درجهت توسعه استان، پیگیری مطالبات مردمی و مشکلات آنها با حضور و پاسخگویی مسئولان ومدیران استان روی آنتن می رود. این برنامه گلستان به صورت زنده در گروه سیاسی سیمای گلستان تهیه و تولید می شود.
گفتمان شامل آیتم هایی از قبیل نریشن، مصاحبه مردمی، کارشناس بعنوان منتقد موضوع، ارتباط تلفنی زنده و خواندن پیامک های مردمی و… می باشد.
این برنامه سه شنبه ها ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه گلستان با هدف نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی مسئولان پخش می شود.