عقد قرارداد پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان با شرکت بهبان شیمی

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در راستای ارتباط پویای تحقیقات و صنعت و به منظور توسعه اقتصاد دانش محور و رشد و توانمندسازی شرکت های حاضر در استان، اقدام به انعقاد قرارداد پژوهشی با شرکت دارویی بهبان شیمی نمود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در فرآیند عقد قرارداد پژوهشی و ادامه سلسله نشست پژوهشگران این مرکز با صنایع مرتبط، جلسه تخصصی با حضور دکتر فرجی رئیس، دکتر کیانی معاون پژوهش و فناوری، مهندس کاظمی کارشناس حقوقی مرکز و نماینده شرکت بهبان شیمی در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۹۸ در دفتر ریاست مرکز برگزار شد و تعداد ۶ فقره طرح پژوهشی خاص در قالب قرارداد پژوهشی با شرکت بهبان شیمی، ضمن بررسی روند دقیق تعهدات و تعاملات دوسویه، به امضا رسید.
شرکت دارویی بهبان شیمی یکی از معتبرترین و بزرگ ترین کارخانجات تولید مواد ضدعفونی کننده و آنتی سپتیک، پاک کننده های اختصاصی را در سال ۱۳۸۱ در منطقه خاورمیانه پایه ریزی کرد. این شرکت در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات مرتبط با افزایش ایمنی بهداشتی را تولید و به بازارهای منطقه عرضه می دارد.
بهبان شیمی توانسته است با کمک دپارتمان تحقیق و توسعه خود محصولات متنوعی برای بازارهای مختلف از جمله صنایع غذایی، پزشکی و دندانپزشکی، دام، طیور و آبزیان، کشاورزی و اماکن عمومی و خانگی تولید و عرضه نماید. بسیاری از تولیدات این شرکت از جمله محصولات بر پایه پراکسی استیک اسید برای اولین بار در خاورمیانه تولید می شود. همچنین این شرکت بنیانگذار ایجاد سبدهای کالا در زمینه پیاده سازی سیستم های ایمنی زیستی، ایمنی غذایی و کنترل عفونت می باشد و در این راستا از امکانات، ادوات و ماشین آلات مختلف بهره گرفته و توانسته است ماشین آلات مناسبی برای استفاده بهتر از مواد تولیدی خود، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.