استاندار گلستان در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان: اعتماد عمومی از دل اخبار صحیح و درست ایجاد می شود

استاندار گلستان با اشاره جایگاه رسانه ها و روابط عمومی ها اظهار کرد: اعتماد عمومی از دل اخبار صحیح و درست ایجاد می شود و روابط عمومی در صف اول انعکاس اخبار قرار دارد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر هادی حق شناس پیش از ظهر چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان با حضور روابط عمومی ها ، خبرنگاران و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی تصریح کرد: باید بسترهای جامعه را به گونه فراهم کنیم تا از بروز التهابات جلوگیری شود.
وی افزود: انتقال اخبار باید با استفاده از اصل تمرکز و توجه انجام پذیرد و استفاده از رسانه های مکتوب به عنوان یک اصل در دستور کار روابط عمومی ها و مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
استاندار گلستان یادآور شد: اصلی ترین سرمایه ، سرمایه اجتماعی است که با اعتماد در جامعه معنا می یابد و باید تلاش کنیم با ایجاد مطالب عمیق اعتماد عمومی در جامعه را افزایش دهیم.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: امیدآفرینی در جامعه، سرمایه های اجتماعی را به سمت سرمایه های اقتصادی و افزایش نشاط عمومی سوق می دهد.
وی ادامه داد: علی رغم سال مالی خشک دولت، تا کنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان بصورت بالا عوض و تسهیلات ۴ درصد پرداخت شده است.
استاندار گلستان با اشاره به خسارات سیل گلستان در سال جاری گفت: اگرچه سیل تخریب بالایی در استان داشته اما ۷۷۰۰ واحد مسکونی در استان بازسازی شده، ۲۰۰ کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده سطح زیر کشت برنج از ۲۰۰ هکتار به ۶۹۰ هکتار افزایش یافته و ۱۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل سد نرماب اختصاص یافته است.
دکتر حق شناس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش مصرف گاز طی روزهای آتی خاطر نشان کرد: مصرف گاز در کشور به رقم ۵۹۰ میلیون مترمکعب رسیده در حالیکه تولید گاز کشور در سال ۹۲ قریب به ۴۵۰ میلیون مترمکعب بوده و در حال حاضر به ۹۹۰ میلیون مترمکعب رسیده است.
لازم به ذکر است در سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان از دستگاه های برتر استان تقدیر شد و مهندس محمد حسن پناه مسول روابط عمومی این مرکز که به اتفاق مهندس غلامحسن مقصودلو در این آیین حضور داشتند لوح تقدیر مرکز را در بخش انتشارات دریافت نمودند.