تقدیر استاندار گلستان از مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان از مهندس محمد حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به کسب افتخار عنوان برتر در بخش انتشارات سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان، ضمن اعلام این مهم، با اهدای لوح تقدیر از مهندس حسن پناه تجلیل بعمل آمد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:


جناب آقای محمد حسن پناه
مسئول محترم روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان
سلام علیکم
سومین جشنواره روابط عمومی های برتر استان گلستان در واقع بستری مناسب برای تمامی روابط عمومی های فعا ل درپهنه استان بود تا خود را درمحک رقابت قرار دهند و ازره توشه و تجربه دیگران بهره گیرند و این جشنواره را به مثابه سر آغاز درفعالیت های دستگاهی قرار داده، خود را متحول سازند.
از این روی: از جنابعالی به جهت کسب “شایسته تقدیر”ازسوی هیات داوران جشنواره در محور انتشارات- بخش بروشور و کتاب گزارش عملکرد ، تقدیر به عمل می آید.
توفیق روز افزونتان را از درگاه حضرت حق آرزومندیم.


هادی حق شناس
استاندار گلستان


همراه با شادباش کسب این افتخار خدمت یکایک همکاران محترم مجموعه، شایان ذکر است این مهم، مرهون حرکت درست و شایسته و تلاش تمامی همکاران توانمند مرکز در راستای رسالت و حوزه وظیفه مندی تحقیقات و آموزش می باشد.