حضور معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه ویدئو کنفرانس معاونان آموزشی کشور

جلسه ویدئو کنفرانس معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشور، روز ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ با حضور دکتر مویدی، دکتر حیدرنژاد و سایر مسئولان معاونت آموزشی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و معاونان آموزشی مراکز استان ها برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان،  این برنامه در سه حوزه استفاده از ظرفیت سیستم  آموزش از راه دور برای دانش آموزان رشته های کاردانش کشاورزی، بررسی فرآیند آموزش های کاردانش در موفقیت برون سپاری و بررسی فرآیند دوره های سنجش مهارت برگزار گردید.

شایان ذکر است کلاس های آموزش از راه دور دانش آموزان کاردانش استان گلستان همزمان با تعطیلی مدارس به علت ویروس کرونا در قالب تشکیل گروه هایی در فضای مجازی شروع شد و در حال حاضر نیز در حال پیگیری است. آزمون های سنجش مهارت نیز در سال ۹۸ چهار دوره برگزار گردید و در صورت صدور مجوز از طرف موسسه برای فصل بهار، این مرکز آمادگی لازم برای اجرای آزمون های سنجش مهارت به صورت مجازی را دارد.