انتصاب مهندس هادی مهدیان به عنوان رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی چالکی گرگان

مهندس هادی مهدیان به عنوان سرپرست ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی چالکی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، طی حکمی که از سوی دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز صادر شد مهندس هادی مهدیان با توجه به سابقه و تجربه، برای این جایگاه منصوب شد.

در این برنامه که در محل دفتر معاونت پژوهشی و با حضور دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال­ یافته، دکتر علیرضا قدس ولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز و گروهی از همکاران، برگزار شد ابتدا دکتر قدس ولی ضمن قدردانی از تلاش همکاران در اجرای شایسته طرح های تحقیقاتی و سایر برنامه های پژوهشی و توسعه ای و پیگیری برنامه مختلف ایستگاه، توضیحاتی را درخصوص را برای حاضران ارایه نمود و ضمن اشاره به رد خیر و دستاوردهای ارزشمند مهندس الازمنی در توسعه و ارتقای ایستگاه و تقدیر از همت ایشان در این خصوص ، به سیاست های مرکز در راستای دستیابی و تحقق شعار جهش تولید در مرکز اشاره نمود و در ادامه ضمن اعلام انتصاب مهندس مهدیان به سمت ریاست ایستگاه، و آرزوی موفقیت برای ایشان، خواستند که برنامه های مختلف ایستگاه به شایستگی پیگیری و به اجرا درآید .

در ادامه دکتر کیانی نیز ضمن تقدیر از زحمات مهندس الازمنی در زمان ریاست ایستگاه، انتظارات حوزه پژوهشی مرکز را دراستای وظایف ایستگاه به مهندس مهدیان بیان نمود.

سپس مهندس الازمنی ضمن اشاره به روند بازسازی، توسعه و ارتقای ایستگاه و دستاوردهایی که در این دوره شامل ایستگاه و مرکز شده است و همچنین تکنیک های شخصی که در راستای ارتباط موثر با همکاران، بخش های اجرای مرتبط، روستاهای همجوار و سایر افراد تاثیرگذار بکار گرفته، از تعامل و حمایت های مدیریت و معاونان مرکز و همکاری های همکاران ایستگاه با ایشان در راستای پیشبرد برنامه ها قدردانی نمود و ضمن آرزوی توفیق برای مهندس مهدیان، در خصوص انتقال تجربیات و همکاری های لازم در راه اهداف مرکز، اعلام آمادگی نمود.

در ادامه مهندس مهدیان ضمن خدا قوت به مهندس الازمنی و  تشکر از حسن ظن و اعتماد مدیریت مرکز به ایشان و حساسیت های انجام این رسالت، ضمن اعلام آمادگی برای این مهم، تقاضای پشتیباینی های لازم برای بهره گیری شایسته از ایستگاه را درخواست نمود.

در بخش بعدی برنامه در راستای تقدیر از مهندس الازمنی رییس پیشین ایستگاه، دکتر قدس ولی ضمن تقدیم لوح تقدیر ریاست مرکز، از زحمات و برنامه های انجام شده در ایستگاه قدردانی نمود و در ادامه همراه با تقدیم ابلاغ حکم ریاست ایستگاه به مهندس هادی مهدیان توسط دکتر کیانی، برای ایشان و ارتقای مجموعه آرزوی توفیق نمود.
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی تندرستی و توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.