جلسه محققان بخش تحقیقات جنگل­ها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با مدیریت جهاد کشاورزی مراوه تپه

جلسه محققان بخش تحقیقات جنگل­ها، مراتع و آبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراوه تپه برگزار شد.


به­ گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در راستانی همکاری متقابل واحدهای اجرایی و تحقیقات و پیرو هماهنگی انجام شده با مهندس محمدی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراوه تپه، جلسه ای در دفتر ایشان و با حضور مهندس محمدکریم مقصولو، مهندس اسدالله کریمی دوست و مهندس لطف الله پارسایی از همکاران بخش و مهندس رحمان قزل کارشناس گیاهان دارویی و مهندس زنگیدن کارشناس باغبانی تشکیل و در مورد همکاری متقابل بخش های تحقیقات و اجرا تبادل نظر شد.

در این جلسه مهندس محمدی ضمن استقبال از همکاری متقابل دو بخش، در مورد مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف زیر مجموعه جهاد کشاورزی و زمینه های همکاری توضیحاتی ارائه نمود و خواستار ارتباط بهتر و بیشتر بین کارشناسان اجرا و تحقیقات در جهت حل این مشکلات و ارتقای جایگاه قشر زحمتکش کشاورز و دامداران منطقه شد.

همکاران تحقیقات نیز ضمن اعلام آمادگی در جهت همکاری متقابل، توضیحاتی در مورد پتانسیل های موجود در مرکز و همچنین بخش تحقیقات، ارائه دادند و از ظرفیت‌های موجود در ایستگاه مراوه تپه و دو سایت تحقیقاتی دیگر که سابقاً طرح های تحقیقاتی در آن اجرا شده است بعنوان فضای مناسب جهت اجرای طرح های تحقیقی ترویجی مرتبط با وظایف سازمانی جهاد کشاورزی نام بردند و از مدیریت جهاد کشاورزی خواستتند که حمایت های مادی و معنوی بیشتری از ایستگاه خصوصاً پیگیری موضوع لوله کشی آب و گاز داشته باشند.

در پایان، ایشان ضمن درخواست ارتباط بیشتر و مستمر کارشناسان دو بخش و ارتقای آن به سطح مطلوب، در جهت حل مشکلات منطقه شدند.